Webindholdsvisning

FAQ serv-e-go Aktivering og installation

Indholdsaggregater

Er det nødvendigt at installere en TaHoma hos min kunde?

Ja. Du skal installere en TaHoma for din kunde samt tilføje produkter i den. Eftersom TaHoma er koblet op til internettet, fungerer den som en gangbro til at få adgang til samt indsamle...

Er det nødvendigt at registrere TaHomaen?

Ja. Du skal installere Tahomaen via websiden Somfy Pro. Dette giver mulighed for at registrere TaHomaen på din Pro-konto. Nå du kobler dig op på værktøjet, har du adgang til alle de registrerede...

eg har allerede registreret flere bokse via Somfy Pro. Vil disse bokse automatiske blive vist i værktøjet?

Ja. Alle de bokse, der allerede er aktiveret via websiden Somfy Pro (og dermed tilknyttet din Pro-konto), vil poppe op i værktøjet, når du kobler dig på for første gang, uden nogen form for...

Jeg har allerede registreret flere bokse via websiden Somfy-connect. Vil disse bokse også poppe op?

De bokse, som er aktiveret via websiden Somfy-Connect er ikke tilknyttet din Pro-konto, og vil derfor ikke automatisk blive vist. Men det er altid muligt at tilknytte disse bokse til din...

Min kunde har allerede en TaHoma, og jeg ønsker at yde service til kundens opkoblede installation via værktøjet, er det muligt?

Du skal først tjekke,  hvorvidt kundens TaHoma figurerer i din liste over installationer. Hvis ikke, skal du lave en anmodning om at få den tilknyttet. Herefter modtager kunden en bekræftelse...