Webindholdsvisning

FAQ Pro App Log på/Opret en konto

Indholdsaggregater

Jeg har ikke adgang til webstedet Somfypro, kan jeg alligevel bruge appen?

Adgang til appen TaHoma Pro sker med dit login til Somfy Pro. Hvis du ikke har adgang til webstedet Somfy Pro, kan du derfor heller ikke få adgang til appen TaHoma Pro. Du skal dog blot anmode om...

Jeg vil gerne give andre i min virksomhed adgang, hvordan gør jeg?

Hvis du ønsker at give adgang til andre personer i din virksomhed, skal du oprette underkonti fra din konto på Somfy Pros websted. Oprettelse af underkonti kan kun udføres via den primære konto.

Har underkontiene samme visning som den primære konto?

Underkontiene har sammen grænseflade og har adgang til den samme liste over kundebokse som den primære konto.

Kan jeg bruge appen, hvis jeg ikke har adgang til mobilnetværket eller internettet?

For at åbne og bruge appen, kræver det adgang til mobilnetværket (3G/4G). Når appen er åben, er nogle funktioner dog tilgængelige uden et netværk, f.eks. parring af et produkt med TaHoma.