FORDELE MED SOMFY EXPERT-PROGRAM

FORDELE MED SOMFY EXPERT-PROGRAM Somfy-eksperter er angivet øverst på Somfy-forhandlerlisten med det nævnte Somfy Expert-logo. Sådan er...

BLIV EN SOMFY EXPERT

Bliv en Somfy-ekspert SOMFY EXPERT PROGRAM,...

Bliv ekspert

Bliv ekspert SOMFY EXPERT PROGRAM, VORES STØTTE TIL DIN SUCCES ...

Promises

CHECKLISTEN NEDENFOR BRUGES FOR AT SIKRE SOMFYS LANGVARIGE SAMARBEJDE (MED VORES EKSPERTPARTNERE): Somfy løfte til dig ...

Specialism

EKSPERTER ER SPECIALISERET I MINDSTE ÉN AF PRODUKTGRUPPERNE FORNEDEN *: ...

FORDELE MED SOMFY EXPERT-PROGRAM

FORDELE MED SOMFY EXPERT-PROGRAM Somfy-eksperter er angivet øverst på Somfy-forhandlerlisten med det nævnte Somfy...

Godt nytår

Glædelig Jul & Godt Nytår! Somfy er lukket mellem Jul og Nytår. Hvis du ønsker dine ordrer leveret inden jul, skal du bestille senest...

Godt nytår

Godt nytår Tak for samarbejdet i år. Vi ønsker dig en god jul og et fantastisk 2021! Somfy er lukket mellem Jul og...

Kan jeg til enhver tid få adgang til min kundes installation?

          Når kunden har godkendt servicen, kan du til enhver tid få adgang til en detaljeret oversigt over dennes installation, når du kobler dig op...

Kan jeg foretage ændringer uden kundens samtykke?

          Nej, du kan ikke foretage ændringer uden din kundens forudgående samtykke. Når din kunde har givet dig adgang til værktøjet for at foretage...

Skal jeg hjælpe min kunde med produkter, som han/hun selv har installeret efter installationen?

          Nej, dette værktøj forpligter dig ikke til at hjælpe din kunde med produkter, som han/hun selv har besluttet at installere efter den første...

Kan jeg uddelegere eftersalgsservice til en anden installatør?

          Værktøjet giver ikke mulighed for at overføre installationen til en anden installatør. Men en TaHoma kan gives til en anden installatør, hvis...

Hvilke produkter er kompatible?

          Alle produkter af mærket Somfy, som er forbundet til din kundes TaHoma, vil kunne ses på din produktliste. Produkter af andre mærker vil ikke...

Er der er forskel på RTS-udstyret og io-homecontrol-produkterne?

          Ja, io-homecontrol-produkterne giver en tilbagemelding om deres tilstand. Til disse produkter er der informationer med flere detaler i...

Hvis jeg anvender en io-homecontrol-modtager, vil jeg så kunne overvåge alle tilknyttede produkter?

          Nej, denne modtager giver dig kun mulighed for at styre en tilknyttet motor med et radiokontrolpunkt. Den indsamler ikke data fra motorerne....

Er produkter af andre mærker kompatible med dette værktøj?

          Nej, produkter af andre mærker vil ikke blive vist i produktlisten. Du vil derfor ikke kunne anvende dette værktøj til at reparere disse...

Er produkter af andre mærker end Somfy kompatible med dette værktøj?

          Nej, produkter af andre mærker vil ikke blive vist i produktlisten. Du vil derfor ikke kunne anvende dette værktøj til at reparere disse...

Kan jeg se de produkter, som min kunde har tilføjet efter den første installation?

          Ja. Når kunden har godkendt servicen, giver han/hun dig adgang til sin installation og listen over tilføjede produkter i en ubegrænset...

Hvordan får jeg adgang til dette værktøj?

          Du kan få direkte adgang til værktøjet via websiden Somfy Pro, når først du er koblet op med din konto. 

Hvordan får jeg øje på en TaHoma-installation mellem de andre på min liste over installationer?

          Den første etape består i at registrere din kundes TaHoma i din Pro-konto. Efterfølgende skal din kunde aktivere TaHomaen og godkende den...

Kan jeg få adgang til en detaljeret oversigt over installationen uden min kundes samtykke?

          Nej, du kan ikke følge din kundes installation uden dennes samtykke. Du vil kunne se kundens TaHoma i din liste, men du vil ikke kunne se en...

Kan jeg få adgang til dette værktøj via min smartphone eller min tablet?

          Adgang til dette værktøj kan udelukkende lade sig gøre via en webbrowser. Websiden er optimeret til en konsultation via en tablet eller...

Er det nødvendigt at installere en TaHoma hos min kunde?

          Ja. Du skal installere en TaHoma for din kunde samt tilføje produkter i den. Eftersom TaHoma er koblet op til internettet, fungerer den som...

Er det nødvendigt at registrere TaHomaen?

          Ja. Du skal installere Tahomaen via websiden Somfy Pro. Dette giver mulighed for at registrere TaHomaen på din Pro-konto. Nå du kobler dig op...

eg har allerede registreret flere bokse via Somfy Pro. Vil disse bokse automatiske blive vist i værktøjet?

          Ja. Alle de bokse, der allerede er aktiveret via websiden Somfy Pro (og dermed tilknyttet din Pro-konto), vil poppe op i værktøjet, når du...

Jeg har allerede registreret flere bokse via websiden Somfy-connect. Vil disse bokse også poppe op?

          De bokse, som er aktiveret via websiden Somfy-Connect er ikke tilknyttet din Pro-konto, og vil derfor ikke automatisk blive vist. Men det er...

Min kunde har allerede en TaHoma, og jeg ønsker at yde service til kundens opkoblede installation via værktøjet, er det muligt?

          Du skal først tjekke,  hvorvidt kundens TaHoma figurerer i din liste over installationer. Hvis ikke, skal du lave en anmodning om at få...

Min kunde har endnu ikke adgang til den nye TaHoma-app. Kan jeg få adgang til kundens grænseflade fra TaHoma Pro-appen?

          Hvis din kunde ikke har adgang til den nye TaHoma-app (fordi deres boks ikke tillader det), kan du ikke få adgang til deres grænseflade fra...

Jeg kan ikke slutte TaHoma til internettet, hvad gør jeg?

          Hvis der ikke er nogen internetforbindelse tilgængelig, kan du stadig aktivere en TaHoma lokalt. Det tilrådes dog at oprette forbindelse til...

Sådan parres et produkt: vælg via app eller protokol, hvad er forskellene?

          TaHoma Pro-appen giver dig nu mulighed for at parre udstyr enten via appen eller protokollen. Hvis du er ekspert på området, kan du vælge at...

Hvilke kompatible produkter kan jeg parre TaHoma med?

          Du kan nu parre et bredt udvalg af udstyr fra flere mærker: Somfy, Schneider, Atlantic, Danfoss, Velux, Sauter, Legrand, Hitachi, Philips og...

Kan jeg stadig parre produkter med TaHoma uden en internetforbindelse?

          Hvis der ikke er nogen internetforbindelse tilgængelig, kan du stadig aktivere en TaHoma lokalt. Du vil have mindre partnerkompatibilitet, og...

Hvordan registrerer jeg en kundeboks?

        se videoen    

Hvor finder jeg QR-koden til TaHoma?

          Kig under boksen for at finde QR-koden til TaHoma switch og TaHoma V2. For TaHoma Rail-DIN befinder QR-koden sig foran på boksen.

Jeg kan ikke scanne QR-koden på TaHoma, hvad gør jeg?

          Hvis du ikke kan registrere TaHoma ved at scanne QR-koden, kan du indtaste pinkoden manuelt ved at indtaste den 12-cifrede kode, der findes...

Registreringsproceduren er ændret, opgiver vi ikke længere kundens mailadresse?

          Med appen TaHoma Pro kræver registreringen af en kundeboks ikke længere din kundes mailadresse. Du kan nu, valgfrit, blot indtaste...

Kan jeg fortsat registrere bokse på webstedet Somfypro?

          Du kan fortsat registrere bokse på Somfy Pros websted. Hvis du registrerer bokse via appen eller hjemmesiden, finder du alle dine bokse på...

Kan jeg tilknytte en allerede aktiveret TaHoma-kunde?

          Når en TaHoma-kunde allerede er aktiveret, kan du stadig knytte vedkommende til din Pro-konto fra TaHoma Pro-appen såvel som via Serv-e-go. ...

Der er ikke noget internet på stedet eller hos min kunde, kan jeg stadig lave installationen?

          Hvis der ikke er nogen internetforbindelse tilgængelig, kan du stadig aktivere en TaHoma lokalt. Det tilrådes dog at oprette forbindelse til...

Hvordan fjerner jeg en kundeinstallation fra min liste?

          For at fjerne en kundeinstallation fra din liste henvises til den relevante kundefil. Tilgå installationsoplysningerne, og slet derefter...

Hvordan finder jeg en kundeboks?

      se videoen    

Jeg kan ikke finde en TaHoma-kunde på min liste, hvad gør jeg?

          Din kundes TaHoma vises kun på din liste, hvis kunden har valideret dig som installatør. Hvis kunden afviser det, vises boksen ikke på din...

Jeg har registreret en TaHoma, min kunde har derefter aktiveret den, men jeg kan ikke se den på min liste.

          Din kundes TaHoma vises kun på din liste, hvis kunden har valideret dig som installatør. Hvis kunden afviser det, vises boksen ikke på din...

Hvordan får man adgang til appen?

        se videoen  

Jeg har ikke adgang til webstedet Somfypro, kan jeg alligevel bruge appen?

          Adgang til appen TaHoma Pro sker med dit login til Somfy Pro. Hvis du ikke har adgang til webstedet Somfy Pro, kan du derfor heller ikke få...

Jeg vil gerne give andre i min virksomhed adgang, hvordan gør jeg?

          Hvis du ønsker at give adgang til andre personer i din virksomhed, skal du oprette underkonti fra din konto på Somfy Pros websted. Oprettelse...