Webindholdsvisning

FAQ Pro app Registrering og aktivering af TaHoma

Indholdsaggregater

Hvor finder jeg QR-koden til TaHoma?

Kig under boksen for at finde QR-koden til TaHoma switch og TaHoma V2. For TaHoma Rail-DIN befinder QR-koden sig foran på boksen.

Jeg kan ikke scanne QR-koden på TaHoma, hvad gør jeg?

Hvis du ikke kan registrere TaHoma ved at scanne QR-koden, kan du indtaste pinkoden manuelt ved at indtaste den 12-cifrede kode, der findes på etiketten på boksen.

Registreringsproceduren er ændret, opgiver vi ikke længere kundens mailadresse?

Med appen TaHoma Pro kræver registreringen af en kundeboks ikke længere din kundes mailadresse. Du kan nu, valgfrit, blot indtaste sidstnævntes efternavn og fornavn samt oplysningerne om stedet i...

Kan jeg fortsat registrere bokse på webstedet Somfypro?

Du kan fortsat registrere bokse på Somfy Pros websted. Hvis du registrerer bokse via appen eller hjemmesiden, finder du alle dine bokse på din liste. 

Kan jeg tilknytte en allerede aktiveret TaHoma-kunde?

Når en TaHoma-kunde allerede er aktiveret, kan du stadig knytte vedkommende til din Pro-konto fra TaHoma Pro-appen såvel som via Serv-e-go. Alt du skal gøre er at angive TaHoma-pinkoden samt din...

Der er ikke noget internet på stedet eller hos min kunde, kan jeg stadig lave installationen?

Hvis der ikke er nogen internetforbindelse tilgængelig, kan du stadig aktivere en TaHoma lokalt. Det tilrådes dog at oprette forbindelse til internettet for at få adgang til alle funktionerne.

Hvordan fjerner jeg en kundeinstallation fra min liste?

For at fjerne en kundeinstallation fra din liste henvises til den relevante kundefil. Tilgå installationsoplysningerne, og slet derefter installationen nederst på siden.