Webindholdsvisning

FAQ serv-e-go Support og reparation

Indholdsaggregater

Kan jeg til enhver tid få adgang til min kundes installation?

Når kunden har godkendt servicen, kan du til enhver tid få adgang til en detaljeret oversigt over dennes installation, når du kobler dig op på værktøjet. Hvis du ønsker at foretage ændringer på...

Kan jeg foretage ændringer uden kundens samtykke?

Nej, du kan ikke foretage ændringer uden din kundens forudgående samtykke. Når din kunde har givet dig adgang til værktøjet for at foretage ændringerne, bliver de udførte ændringer sendt til din...

Skal jeg hjælpe min kunde med produkter, som han/hun selv har installeret efter installationen?

Nej, dette værktøj forpligter dig ikke til at hjælpe din kunde med produkter, som han/hun selv har besluttet at installere efter den første installation. Du har dog adgang til oversigten af disse...

Kan jeg uddelegere eftersalgsservice til en anden installatør?

Værktøjet giver ikke mulighed for at overføre installationen til en anden installatør. Men en TaHoma kan gives til en anden installatør, hvis nødvendigt. Den nye installatør vil dermed få adgang...